On-line

Česká spořitelna propaguje své produkty nově prostřednictvím hry na YouTube

Česká spořitelna minulý týden představila nový způsob propagace svých produktů. Na svém profilu na portále YouTube nabízí klientům jednoduchou hru, v rámci které propaguje svoje nové bezkontaktní nálepky a osobní účet.

Kampaň cílí na mladé klienty, kterým Česká spořitelna nabízí při zřízení nového FRESH účtu nejen bezkontaktní nálepku zdarma, ale také 150 Kč bonus za první platbu s ní. S FRESH účtem pak klienti navíc získají zdarma např. vedení účtu a všechny příchozí platby, bezkontaktní kartu včetně možnosti vlastního obrázku, internetové a telefonní bankovnictví SERVIS 24 a další služby.

čssp_hra_you_tube

Samotná hra je pak ojedinělá v tom, že si ji zájemci mohou zahrát přímo na portále YouTube. Její princip je jednoduchý, hráči si zvolí jednu ze tří postav–tanečníků a následně musí opakovat její pohyby. Hráči, kteří mají web kameru, mohou hru hrát přímo pohyby svých rukou, ostatní pak pomocí klávesnice. Hru si můžete vyzkoušet na http://www.youtube.com/ceskasporitelna.

-red-

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!