Kampaň spuštěná na začátku dubna představuje produktovou novinku dětského životního pojištění, se kterým Česká pojišťovna přichází v rámci rozšíření pojištění Můj život. Pro Českou pojišťovnu ji připravila agentura Young & Rubicam.
Mottem kampaně je „Když brouček stůně, zůstaňte s ním doma“. „Naším cílem je poukázat na to, že nejlépe se v době nemoci o své dítě dokáže postarat jeho rodič. A že přitom nemusí přicházet o peníze,“ dodává Jan Chvojka, ředitel marketingu České pojišťovny.
Kampaň bude komunikována prostřednictvím TV sponzoringu, OOH reklamy, rádia, online médií včetně pre-rollů a tisku. K vidění bude až do konce května. V rámci komunikace nabízí pojišťovna také odměnu těm, kteří zanechají svůj kontakt pro další oslovení na webu www.zodpovednyrodic.cz. Jde o knížku 12 originálních Pohádek pro nemocné broučky, kterou napsal vítěz ceny Magnesia Litera 2015 Petr Stančík.