Reklama

Česká asociace pojišťoven spustila kampaň nazvanou Den blbec

Česká asociace pojišťoven spustila v polovině září novou komunikační kampaň s názvem Den blbec. Bude probíhat do konce listopadu a jejím cílem je zvýšit povědomí a informovanost veřejnosti o přínosech pojištění odpovědnosti za škody v občanském životě.

Základní komunikační platformou jsou webové stránky www.denblbec.info, běží bannerová kampaň, v druhé polovině října chce ČAP prezentovat nová tematická videa a vyhlásit hitparádu Den blbec nejbizarnějších pojistných událostí. Kampaň zajišťuje agentura Native PR, kreativní a vizuální koncept vytváří ve spolupráci s Modrým Petrem – Petrem Mičkou a videa vznikají ve spolupráci s Jindřichem Filou.

„Pojištění odpovědnosti za škody se lidově říká „pojistka na blbost“. Název kampaně nám proto připadá velmi trefný,“ říká Jolana Ackermannová, specialistka komunikace a PR České asociace pojišťoven, a dodává: „Prostřednictvím kampaně Den blbec si chceme vyzkoušet trochu jiný styl komunikace, kterým chceme lidi nejen finančně vzdělávat, ale i pobavit. Věříme, že je to cesta, jak zaujmout i ty, kteří jsou jinak k jakékoliv edukaci téměř imunní.“

Základem kampaně jsou příběhy lidí. S podtitulem „Každý má někdy DEN BLBEC…“ jsou v kampani namodelovány situace, při kterých nejčastěji dochází k plnění z pojištění odpovědnosti za škody. Jsou to typicky vodovodní škody (např. vytopení sousedé), škody způsobené dětmi, domácími mazlíčky nebo nejrůznější škody na majetku i zdraví, ke kterým dochází při sportu.¨

cap_kampan2016_big

Statistiky ČAP ukazují, že lidé mají poměrně slušné povědomí o existenci pojištění odpovědnosti. Sjednáno jej však má pouze třetina populace. Dvě třetiny stále spoléhají na malou pravděpodobnost škody. Pojištění občanské odpovědnosti je vnímáno jako okrajová pojistka, bez znalosti rozsahu krytí a finančních limitů. „Za pojištění odpovědnosti za škody klienti ročně zaplatí částku v řádu stokorun. Jeho efekt přitom v případě škodní události může být k nezaplacení,“ vysvětluje Jolana Ackermannová.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!