Výzkum trhu

Češi si věrnostní karty oblíbili – s velkým náskokem vedou hypermarkety

Jste majitelem alespoň jedné věrnostní karty? Tak zněla listopadová anketní otázka tazatelů sales promotion agentury Sales House s.r.o. K nevelkému překvapení bylo zjištěno, že téměř 90 % Čechů má ve svých peněženkách právě nejméně jednu takovouto kartu, a velmi rádi a často ji během svých nákupů využívají. Šedesát procent jich totiž potvrdilo, že svou kartu použijí vždy během svého nákupu, a to nejméně dvakrát týdně. Logicky na to navazuje i fakt, že právě nejvíce věrnostních karet je z oblasti hypermarketů a supermarketů, a to celkem 91 %.

S velkým odskokem pak navazují lékárny s 51 %. Pro obchodní řetězce je tedy téměř povinnost nabídnout zákazníkům kartu loajality. Z výzkumu dále vyplynulo, že nejčastějším důvodem k využívání těchto karet zákazníky je uplatňování procentuálních slev (37 %). Překvapivě nejmenší ohlas mají letecké či jiné přepravní společnosti, pouhá 4 %.

Více informací následuje v uvedených grafech:

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Průzkum probíhal tazateli agentury Sales House s.r.o. v období od 18. 10. – 19. 11. 2013 a bylo osloveno více jak 300 respondentů.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!