Společnost Proximity Prague aktuálně uspěla ve výběrovém řízení na komunikační agenturu společnosti Centropol Energy, předního alternativního dodavatele elektřiny, plynu a volání na českém trhu, a získává tak nového významného zákazníka.
Proximity bude pro Centropol Energy zajišťovat integrované marketingové služby, od strategického poradenství přes budování značky, kampaně a podporu akvizičních i retenčních aktivit včetně CRM (Customer Relationship Management) a CEM (Customer Experience Management) až po PR strategii.
Svou roli tak agentura nevnímá jen v oblasti kampaní, ale celkovém pohledu na marketing společnosti. „Vidíme, že kampaně samy o sobě mohou přispět k povědomí o značce a jejímu pozitivnímu vnímání. To ale v dnešní vysoce konkurenční době nestačí,“ říká Petr Šec, managing director Proximity Prague. „Proto jsme v rámci výběrového řízení přišli s řešením, které přesahuje rámec běžné práce agentur a demonstruje náš komplexní pohled. Jako klíč k dalšímu růstu vnímáme kromě posílení značky zejména práci se zákazníky, daty a zákaznickou zkušeností.“
„Agentura Proximity Prague prokázala v návrhu hluboké porozumění našemu byznysu a s tím spojené strategické uvažování,“ komentuje výběr agentury Aleš Graf, předseda představenstva společnosti Centropol Energy. „Věřím, že společně s Proximity jako novým partnerem se nám podaří posunout marketing a zákaznické služby Centropolu na novou úroveň.“
Proximity Prague je součástí mezinárodní sítě Proximity Worldwide a přidružena k BBDO.