Reklama

Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku

Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci.

Od 20. srpna mohou televizní diváci vídat aktualizovaný TV spot Buřinky režiséra Milana Baloga, ve kterém hraje opět hlavní roli kuchyně. Tématem 20´ spotu je novinka ÚVĚR BEZ FAKTUR. Klientům výrazně zjednoduší dokládání účelovosti. U nezajištěných úvěrů od Buřinky nemusí dokládat faktury, stačí fotografie před a po skončení rekonstrukce či výstavby a soupis prací. U zajištěných úvěrů je možné dokládat účelovost i aktualizací znaleckého posudku.

Kromě televizních spotů se tento benefit bude až do poloviny října komunikovat prostřednictvím online médií, YouTube, PR a sociálních sítí. Bonusem nejen pro klienty Buřinky bude soutěž o 24 kávovarů, která poběží na Instagramu.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!