Společnost BOHEMIA SEKT si vybrala pro spolupráci v oblasti public relations agenturu ADison,. „ADison nás přesvědčil zejména kreativitou a schopností psát čtivé a zajímavé texty,“ komentuje rozhodnutí Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.
BOHEMIA SEKT kladla v tendru kromě kreativity důraz na koncepční pojetí korporátní i produktové PR komunikace. Spolupráce se týká všech oblastí public relations s důrazem na media relations, a to u jednotlivých značek skupiny BOHEMIA SEKT i korporátní komunikace. „Na komunikaci korporátních témat chceme klást větší důraz než dosud,“ vysvětluje Martin Fousek. Podle agentury ADison byl tendr připraven profesionálním způsobem. „Oceňujeme celkový průběh tendru, a přestože jsme nad zadáním strávili několik desítek hodin, věděli jsme, že výsledkům naší práce bude věnována odpovídající pozornost na straně zadavatele,“ komentuje průběh tendru Alžběta Pavlínová, PR Director agentury ADison.
Nejdůležitější značkou skupiny BOHEMIA SEKT jsou sekty stejného názvu. Skupina má však vedle nich významné zastoupení také na trhu tichých vín v podobě značek Habánské sklepy, Víno Mikulov, Chateau Bzenec, či Vinařství Pavlov. Třetí významnou oblastí v produktovém portfoliu BOHEMIA SEKT jsou značky lihovin Pražská vodka a Dynybyl. Jejich komunikaci bude mít agentura ADison rovněž na starosti.