Reklama

Becherovka Original vyzkoušela Google Glass

Becherovka Original byla jednou z prvních značek, které si vyzkoušely aplikaci Hyperlapse. V Hemingway baru natočila pro svůj profil na sociální síti Instagram časosběrné video přípravy koktejlu Beton Bitter. A to necelých 12 hodin po zveřejnění Hyperlapse v App Store.

Chytré brýle Google Glass zase využila při míchání Becher Butter Sour. Ve všech videích hraje hlavní roli vedle karlovarského bylinného likéru nejlepší barman roku 2014 David Andrle. Budoucnost má kořeny v minulosti a proto Becherovka Original sází na propojení tradice, kvality a digitálních novinek.

becherovka_1

Karlovarská Becherovka na svém profilu becherovkaoriginal na sociální síti Instagram připravila pro milovníky bylinného likéru časosběrné video. Aplikaci Hyperlapse od Instagramu použila mezi prvními a s její pomocí natočila 12x zrychlenou přípravu míchaného koktejlu Beton Bitter. „Řekli jsme si, že vyzkoušíme něco nového, netradičního. Hyperlapse je unikátní v tom, že dokáže vytvořit časosběrné video. Několikaminutovou přípravu koktejlu tak zkrátí na pár vteřin, což v dnešní době, kdy čas běží jak šílený, ocení většina uživatelů,“ říká Jaroslav Háž, Digital Manager Becherovky Original. „Naší strategií je diverzifikovat kanály přizpůsobením komunikace i obsahu přesně na tělo jednotlivým sociálním sítím a uživatelům,“ dodává Háž.

Další z řady digitálních inovací je zapojení Google Glass do komunikace značky Becherovka Original. Značka oslovila barmana Davida Andrleho a ve spolupráci s ním natočila pomocí Glass sérii tří klipů. Díky nejzajímavějším brýlím na světě tak mají diváci možnost vidět míchání koktejlu Becher Butter Sour přímo z pohledu barmana roku 2014. „Google Glass mohou být pro někoho nepřirozené a divné. I přesto, že nenosím dioptrické brýle, jsem si na Glass po prvním nasazení rychle zvyknul.“, hodnotí netradiční zážitek barman David Andrle.

Becherovka je kromě Instagramu aktivní také na Facebooku a YouTube. „Pro mnohé značky končí vztah s fanoušky získáním „lajku“ nebo zapojením do soutěže. Nám se podařilo vybudovat komunitu brand lovers. Fanoušci Becherovky jsou velmi aktivní a nemáme nouzi ani o user generated content,“ říká Marek Grabovský, Brand Manager Becherovky Original.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!