Společnost Hero 13. března 2014, představila novinku v oblasti mléčné kojenecké výživy – Sunar premium, která je díky svému jedinečnému složení co nejblíže mateřskému mléku. Ambasadorkou tohoto nového produktu se stala známá oštěpařka Barbora Špotáková, která se bude objevovat v rámci marketingových aktivit a komunikace Sunar premium.
Společně s příchodem na trh se spustí nové webové stránky www.sunarpremium.cz a www.sunarpremium.sk. Mediální podpora bude zajištěna online i v printu, v neposlední řadě bude kampaň podporována také přímo na prodejních místech. Nedílnou součástí prodejní akce bude spotřebitelská soutěž.
V březnu, se začátkem prodeje Sunar premium, společnost spustí nové webové stránky a online podporu kampaně. V prvním čtvrtletí také odstartuje kampaň v tisku a začne spotřebitelská soutěž v místě prodeje. Ta bude zahájena na začátku března a potrvá do srpna 2014. Hlavní cenou, vedle garantovaných a měsíčních výher, bude unikátní Volkswagen Mamma up se speciální výbavou pro maminky s dětmi. Přihlášením do soutěže se účastnice automaticky stanou členkami věrnostního programu Diamant klubu, který Sunar spustil již v minulém roce. Možnost přihlásit se do Diamant klubu budou mít spotřebitelky i po skončení soutěže.
Do projektu je zapojeno hned několik komunikačních agentur. Za designem obalu nového produktu stojí LineArt, za veškerými vizuály agentura McCann Erickson, webové stránky pak připravil McCann Digital. Komunikaci zajišťuje PR agentura Weber Shandwick a soutěž v místě prodeje agentura Brothers.