Novou image kampaní se v těchto dnech představuje přední výrobce a dodavatel mražené zeleniny ARDO Mochov. V nadcházejících týdnech představí animovanou postavičku jménem Mochňa, která bude tváří a průvodcem kampaně. Objeví se v rámci ATL i BTL komunikace.
Postavička Mochni, který sám sebe charakterizuje jako dobrosrdečné strašidlo domácí žijící v mrazničkách, se postupně objeví jako tvář spotřebitelské soutěže, dále v rámci eventů v místě prodeje, na outdoorvých a indoorových nosičích a POS materiálech. Jako průvodce pak bude figurovat i na speciálně vytvořené microsite mochnovazahradka.cz a v rámci celé informační PR kampaně.
„Mochňa vystupuje jako dobrý rádce a přítel, který by měl navzdory své zmrzlé image pomáhat vytvářet teplo domova. Zároveň je tak trochu nezbedný, což by mělo do celého konceptu vnést lehkost, hravost a nadsázku, se kterou se, věříme, spotřebitelé snadno a rádi ztotožní,“ uvádí k nové kampani Branislav Kočiš, marketingový manažer společnosti ARDO Mochov.
Kampaň si klade za cíl podpořit především zeleninové směsi z portfolia značky Ardo Mochov – tradiční produkty vycházející z české tradice Polabanka a Mochovanka, ale také řadu oblíbených směsí s názvem WOK.