Média

AMI Communications zajistí PR Společnosti Jindřicha Chalupeckého

Novým klientem PR agentury AMI Communications je Společnost Jindřicha Chalupeckého. Ta uděluje prestižní Cenu Jindřicha Chalupeckého, která oceňuje mladé české výtvarníky.

Cílem spolupráce je posílit povědomí široké veřejnosti o současné tuzemské výtvarné scéně. „Pro naši společnost jsme hledali partnera, který by dokázal kvalitně pracovat s tématy z oblasti umění a posunul dál komunikaci ceny,“ říká Lenka Lindaurová, ředitelka Společnosti Jindřicha Chalupeckého. „Letošní ročník Ceny Jindřicha Chalupeckého je v pořadí již pětadvacátý a my věříme, že bude výjimečný jak svým průběhem, tak i mediálním obrazem,“ dodává Lindaurová.

„Spolupráce se Společností Jindřicha Chalupeckého je pro náš tým skvělou příležitostí komunikovat zajímavá témata z umělecké oblasti. Jsme rádi, že můžeme zastupovat událost takového formátu jako je právě Cena Jindřicha Chalupeckého, která má své nezastupitelné místo na české výtvarné scéně,“ říká Marcela Minářová, Senior Account Director AMI Communications.

Cena Jindřicha Chalupeckého, založená na popud Václava Havla, Theodora Pištěka a Jiřího Koláře je každoročně udělována nejtalentovanějším mladým výtvarným umělcům do třiceti pěti let. Vítěz zvolený nezávislou mezinárodní porotou získává peněžitou odměnu na realizaci výstavy a absolvuje šestitýdenní pobyt v New Yorku.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!