Reklama

Air Bank spouští dva nové televizní spoty

První spot nese pracovní název „HROMADA“ a diváky upozorňuje na běžný účet, který banka klientovi navíc úročí. Stačí jen platit kartou.

„Češi dnes mají na svých běžných účtech už bilion korun, a to přestože tyto účty nejsou obvykle téměř vůbec úročené a peníze na nich jen tak leží. Air Bank svým klientům úročí nejen spořicí, ale právě i běžný účet, stačí jednoduše platit kartou,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Úrok 1 % pro zůstatek do 100 tisíc korun dostane každý klient, který pětkrát měsíčně zaplatí kartou. Běžný účet Air Bank je tak úročený dokonce více než naprostá většina klasických spořicích účtů na trhu.

Druhá reklamní novinka se jmenuje „NEVIDÍM ROZDÍL“ a upozorňuje diváky na půjčku s nízkými měsíčními splátkami. Na úročený běžný účet i půjčku s nízkými splátkami banka upozorňuje také pomocí online kampaně. V oblasti kreativity spolupracuje Air Bank s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje Médea a NeoOgilvy.

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
  3. Technický marketingový specialista (OD 45.000 KČ)
    Rožnov pod Radhoštěm
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!