Média

Ahold nově spolupracuje s komunikační agenturou FleishmanHillard

Společnost Ahold Czech Republic spolupracuje od září s agenturou FleishmanHillard. FleishmanHillard, který zvítězil v tříkolovém výběrovém řízení, bude zajišťovat služby public relations, public affairs a digitální komunikace. Nahradí tak stávající agenturu Havas PR Prague. Ta poskytovala služby v oblasti PR pro společnost Ahold Czech Republic od roku 2010.

Výběrové řízení bylo neveřejné a bylo vyhlášeno v květnu letošního roku. Zúčastnily se jej jak síťové tak lokální agentury. Cílem tendru bylo získat nového dodavatele služeb v oblasti komunikace s médii a dalších cílových skupin a prověření situace a možností na trhu PR, digitálních a public affairs agentur.

„Děkujeme agentuře Havas PR Prague za kvalitní služby, které nám po celou dobu naší spolupráce poskytovala,“ říká Judita Urbánková, ředitelka komunikace společnosti Ahold. „Pro FleishmanHillard jsme se rozhodli zejména kvůli jejich dlouholetým zkušenostem v oblasti maloobchodu, pochopení potřeb našeho sektoru a profesionálnímu přístupu,“ dodává Judita Urbánková.

„Těší nás, že se společnost Ahold rozhodla právě pro nás,“ říká Radek Maršík, ředitel FleishmanHillard. „Značka Albert patří dlouhodobě mezi lídry českého maloobchodního trhu, a to nejenom z pohledu pozice na trhu, ale také v oblasti komunikace a společenské odpovědnosti. Naším společným úkolem bude dále rozvíjet a chránit její reputaci jak u spotřebitelů, tak u zákonodárců a dalších cílových skupin,“ dodává.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!