Média

Agentura Lesensky.cz zvítězila u Aqualandu Moravia

PR a marketingová agentura Lesensky.cz zvítězila v listopadovém výběrovém řízení Aqualandu Moravia. Největšímu akvaparku v České republice bude od prosince komplexně zastřešovat PR aktivity a navrhovat komunikační strategii.

Klientské portfolio agentury se ke konci roku navíc rozšířilo také o projekční kancelář K4, finanční portál Hyponamiru.cz, zdravotnickou společnost Cellthera, realitní kancelář Lexxus či společnost Ina Sport, zastupující mimo jiné světové značky Elan nebo Hummel. Agentura Lesensky.cz se v prosinci stala také mediálním partnerem významného brněnského festivalu Víno z blízka.

„Aqualand Moravia pro nás představuje nejvýznamnějšího klienta z oblasti zábavního průmyslu. Ve výběrovém řízení jsme samozřejmě těžili z nám dobře známého prostředí jižní Moravy, důvěra nás neskutečně těší,“ vysvětlila Jana Kačmárová, která bude mediální aktivity akvaparku plánovat a komunikačně zastřešovat.

„V příštím roce plánujeme pokračovat v rozšiřování oborů, ve kterých jsme aktivní. Základem našeho úspěchu musí zůstat odborná znalost, plánujeme tak výrazné personální rozšíření našeho týmu o nové klíčové pozice. Přijít na trh hodláme také s vlastními produkty usnadňujícími komunikaci s médii či originálními školeními, které zájemcům zprostředkují náš neortodoxní styl práce v marketingu i v PR,“ doplnil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.

Čtěte také

  1. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!