Agentura Face Up uspěla ve výběrovém řízení cestovní kanceláře Neckermann a bude pro ni realizovat mediální kampaně.
„Ze získání klienta, jakým je CK Neckermann, máme samozřejmě velikou radost a společně budeme prostřednictvím Head Up Marketingu realizovat kampaně, které vycházejí nejen z aktuální nabídky cestovní kanceláře, ale především z dokonalé znalosti cílové skupiny a funkční argumentace,“ říká Roman Stolejda, generální ředitel agentury Face Up.
Head Up Marketing® je revoluční marketingový nástroj vycházející z absolutního zmapování a pochopení pozice a potřeb klienta, využívající postupy řešení marketingové komunikace od stanovení cílů až po exaktní vyhodnocení úspěchů.
Cestovní kancelář Neckermann je součástí koncernu Thomas Cook Group, dvojky ve svém oboru na celoevropském trhu. Thomas Cook zastřešuje celkem 37 touroperátorů, mezi nejvýznamnější z nich patří například Neckermann Reisen v Německu, Rakousku, Francii, Belgii, Holandsku, Polsku a Maďarsku.
Na nákupu médií bude Face Up spolupracovat se smluvním partnerem, agenturou Image CZ.