Komunikace

Mattoni poprvé v historii uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni opět inovuje a představuje revoluční novinku: novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Dlouhodobě rostoucí poptávka po tomto oblíbeném formátu přinese celé kategorii ochucených vod nový impulz.

Mattoni je první česká minerální voda v plechovce, která je k dostání v maloobchodní distribuci v kamenných obchodech.

„Jsme přesvědčeni, že konzumenty osloví zážitek ze skvělé chuti ve stále populárnějším balení. Při výběru příchutí jsme stavili na najúspěšnější novinky posledních let – ovocnou Multi, unikátní Black a osvěžující Cedratu. Skvělá chuť, jemná perlivost, nízký obsah cukru, složení bez umělých sladidel a konzervantů osvěží doma, při filmu, při obědu z krabičky a když to situace dovolí i mimo domácí rodinnou bublinu,“ představuje novinku manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.

Plechovky Mattoni Multi, Black a Cedrata se budou prodávat za doporučenou maloobchodní cenu 19,90 Kč. Balení má objem 500 ml a je 100% recyklovatelné.

Mattoni novinku spotřebitelům představí masivní 360° komunikační kampaní, ve které hraje hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky – „tssst“. Komunikace povede přes ATL, BTL i instore kanály.

 

 

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!