Komunikace

ROSSMANN se v novém věrnostním programu cestovní tašky Bric’s

Síť drogerií ROSSMANN spustila novou věrnostní kampaň se slavnou italskou značkou cestovních zavazadel Bric’s. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou nyní zákazníci pořídit exkluzivní tašky za výjimečné ceny. Kampaň potrvá do 14. srpna 2018.

Nová věrnostní kampaň vychází vstříc všem, kteří mají rádi stylové doplňky, a pro zákazníky přichystala prémiové produkty značky Bric’s za symbolické ceny. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, při nasbírání 20 bodů si může nakupující vybrat tašku Bric’s za cenu již od 40 korun. Za 10 nalepených bodů pořídí zákazník tašku Bric’s dle vlastního výběru od 200 korun. Pokud navíc nakoupí speciálně označené výrobky, obdrží extra body.

Čtěte také

  1. Online Marketing Analyst
    Praha | 40000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Produktový specialista
  4. Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy
    Praha
  5. Konzultant/ka - parfémy
    Praha | 30000 - 35000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!