Komunikace

Hrdinové Looney Tunes v hlavní roli nové kampaně společnosti BILLA

Králík Bugs Bunny, kačer Duffy, kojot Wilda, Taz nebo známá dvojice Tweety a Sylvester se objeví na plážových osuškách, batohu, svačinovém boxu nebo míči v nové věrnostní kampani společnosti BILLA.

Letní prázdninové doplňky si zákazníci budou moci směnit za nálepky až do 17. července. Princip sbírání bodů bude opět velmi jednoduchý. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá zákazník jeden bod, který nalepí na hrací kartu. Jakmile nasbírá 10 nebo 30 bodů, bude si je moci s určitým doplatkem směnit za produkt dle svého výběru. Nálepky zákazníci získají za svůj nákup až do 17. července, vybrané zboží si pak budou moci směnit za nálepky až do 24. července.

„Nová věrnostní kampaň navazuje na úspěchy předchozích akcí, které jsou našimi zákazníky velmi dobře vnímány. Věříme, že i prázdninová Looney Tunes kolekce nabízí řadu praktických předmětů v atraktivním provedení, které mají šanci zaujmout hlavně rodiny s dětmi,“ vysvětluje Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA Česká republika.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!