Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v segmentu osobních automobilů využil v prvním pololetí zadavatel Škoda. Jeho hodnota byla dokonce více než dvojnásobná oproti prvnímu pololetí roku 2016.
Prostor v druhé nejvyšší hodnotě pak svou inzercí obsadil Hyundai. Do zajímavého kontextu tato data z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere uvádějí výsledky výzkumu stejné společnosti, podle které nejvíce lidí v české internetové populaci starší 15 let vlastní právě vůz značky Škoda. Tato značka je zároveň největším počtem dotázaných vnímána jako nejlepší. Výzkum byl realizován na vzorku pětistovky respondentů.
Škoda vévodila mezi lednem-červnem 2017 žebříčku zadavatelů s nejdražším využitým reklamním prostorem. V daném období měl podle ceníkových cen prostor její inzerce hodnotu 422 milionů korun. Číslo zároveň představuje více než dvojnásobný nárůst oproti prvnímu pololetí 2016. Prostor v hodnotě 342 milionů korun využil v prvních šesti měsících letošního roku Hyundai – u tohoto zadavatele se jedná o 39% nárůst oproti loňskému roku. Meziročně vyšší ceníkovou hodnotu měl i inzertní prostor využitý mezi lednem a červnem 2017 zadavatelem Volkswagen, letos činil 205 milionů korun, což je o 7 % více než ve stejném období v loňském roce.
V preferencích internetových uživatelů v otázce osobních aut jednoznačně vede Škoda – nejen, že alespoň jedno auto této značky vlastní podle průzkumu Nielsen Admosphere nejvyšší počet lidí (29 %), ale obdobný počet dotázaných (27 %) ji považuje i za nejlepší. Tento výsledek se dá vysvětlit zejména dlouhodobě kladným vztahem lidí k této tradiční české značce. Na druhém místě, ačkoli daleko za Škodou, je v otázce vlastnictví Renault, který má 6 % lidí. 5 % pak vlastní značky Volkswagen nebo Ford. Co se pak týče názoru na nejlepší značku aut, považuje za ni 11 % Volkswagen a 9 % Audi.