MONETA Money Bank spouští od března nový TV spot. V reklamě se spolu již počtvrté objevují herec Jiří Bartoška a mrzutý kocour, tentokrát poprvé mimo veterinární ordinaci. Novým spotem a marketingovou kampaní banka podpoří Expres půjčku s historicky nejnižšími úrokovými sazbami od 5,9 % p. a.
„V novém spotu opustí náš veterinář Jiří Bartoška svoji ordinaci a zavítá do terénu. Jeho pacient slon si ho i po 30 letech stále dobře pamatuje. Touto zkratkou chceme našim klientům ukázat, že si nikdo, i kdyby měl sloní paměť, nemůže pamatovat tak nízké úrokové sazby v historii naší banky. Tak nízké u Expres půjčky ještě nikdy nebyly,“ říká Jan Müller, ředitel marketingové komunikace MONETA Money Bank.
Kreativu pro nový spot připravila znovu agentura Labstore. Režii měl stejně jako u přechozích spotů na starosti Daniel Růžička s produkcí AdWood. Nový spot poběží od 1. března na všech stanicích skupin Prima Group a Empresa Media a také ve 12 multikinech CineStar po celé České republice.
Nabídku půjčky s nejnižšími úrokovými sazbami v historii podpoří MONETA Money Bank také online bannerovou a brandingovou kampaní. Mimo jiné bude banka půjčku promovat na sociálních sítích a všech více než 230 prodejních místech a 630 bankomatech.