Reklama

Banka CREDITAS spustila kampaň na podporu spořicího účtu

S počátkem ledna odstartovala první reklamní kampaň Banky CREDITAS. Ta nyní prostřednictvím televizních spotů a PPC kampaní propaguje spořicí účet s aktuálně nejlepšími parametry na trhu. Od února pak přibydou ještě display formáty na internetu a OOH.

Kampaň se sloganem „Pracují vaše úspory stejně tvrdě jako vy?“ využívá dokumentární formy, kdy ilustruje dva dny v životě projektanta. Kreativu vytvořila agentura Dynamo Design, spot režíroval Tomáš Mašín. Mediální prostor pro Banku CREDITAS nakoupila Médea.

„Namísto imageové kampaně jsme se rozhodli podporovat konkrétní spořicí produkt. Důvod je jednoduchý: zhodnocování úspor je jedním z pilířů naší retailové nabídky, sdělení tak podporuje i povědomí o značce a spojení s atributem výhodného spoření,“ vysvětluje Jiří Salajka, ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banky CREDITAS. „Během ledna běží zejména spoty v televizi a PPC kampaň na internetu. Od února přidáme také billboardy a citylighty a internetovou display kampaň,“ dodává.

Cílem kampaně je oslovit trh s nabídkou spořicích produktů Banky CREDITAS a získat nové klienty, kteří zde dlouhodobě uloží depozita a začnou využívat služby platebního styku na běžném účtu. Banka očekává, že už během prvního roku může stávající počet 20 tisíc klientů minimálně zdvojnásobit.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!