Společnost Home Credit spouští od listopadu novou reklamní kampaň. Jednotlivé spoty zapadají do nového komunikačního konceptu, který je součástí repositioningu společnosti.
Kampaň startuje novým spotem zaměřeným na revoluční hotovostní půjčku a službu Svobodné splácení. U této půjčky si mohou lidé sami kdykoliv snížit měsíční splátku na polovinu, a to až u poloviny ze všech splátek. Bez ptaní, dovolování a poplatků.
Podzimní reklamní kampaň zapadá do nového komunikačního konceptu Home Creditu, který je součástí repositioningu společnosti. „Pro celou kampaň jsme zvolili formát late night show, jejímž moderátorem je známý divadelní a filmový herec Pavel Nečas. Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami. Výši splátky si mohou snížit, aniž by museli někoho dopředu upozorňovat nebo zdlouhavě žádat. Navíc za prodloužení neplatí ani o korunu navíc, než si dohodli u původní délky splácení,“ uvádí Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.
V navazujících spotech se pak představí další produktové inovace Home Creditu, kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné sdělení o lidském a přátelském přístupu společnosti ke klientům. Momentálně je natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich. Se spoty se diváci setkají na kanálech stanic Prima Group, Barrandov a Óčko. „Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu od televize přes tisk až po neadresnou distribuci. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver a režisérem je Petr Němeček,“ doplňuje Studničková.