Poštovní spořitelna se veřejnosti od dubna prezentuje v novém komunikačním konceptu, jehož cílem je představit Poštovní spořitelnu jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby.
Nová komunikace odráží klíčové hodnoty Poštovní spořitelny: dostupnost, jednoduchost, přátelskost, důvěryhodnost a férovost. První kampaň v tomto konceptu je zaměřena na půjčky. „Nejdostupnější půjčku, která zde kdy byla“ představí poštovní skřítci v čele se skřítkem Radostínem.
„S dnešní pozicí Poštovní spořitelny jako silné masové bankovní značky se svými specifickými hodnotami jsme velmi spokojeni. Co bychom ale chtěli vylepšit, je její větší atraktivita a silnější povědomí o jejích přednostech. Proto jsme se rozhodli vytvořit nový nezaměnitelný svět Poštovní spořitelny, který je hravý, přístupný každému a lidé v něm najdou finanční služby a produkty, kterým opravdu rozumí,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel ČSOB pro Design a marketing.
Nový komunikační koncept ukazuje originální tvář Poštovní spořitelny, již lidé poznají na první pohled a snadno si ji zapamatují. „Moderní zpracování kombinuje reálný svět s 3D animací a přivádí diváka do světa poštovních skřítků, přičemž každý z nich reprezentuje některý z bankovních produktů. Například Radostín pomůže s výhodnou půjčkou, Kalkulín s investicemi a Jistín s pojištěním,“ doplňuje Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB. První kampaň s poštovními skřítky propaguje nové Poštovní půjčky, které akcentují lokální i cenovou dostupnost. Mottem kampaně je: „Poštovní půjčka – nejdostupnější půjčka, která tu kdy byla.“
Od 11. dubna do 8. května poběží 30sekundový TV spot. Následovat bude sponzorský vzkaz, jejž diváci uvidí v TV od 9. do 29. května. Pro kampaň jsou využity nejen TV spoty, ale také internet či venkovní plochy včetně CLV. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s Creative Brand, počítá i s podporou v místě prodeje jak na pobočkách České pošty, tak na Finančních centrech a rovněž s využitím většiny vlastních komunikačních kanálů – od webu po bankomaty. Pro komunikaci nové Poštovní půjčky vznikla microsite na doméně www.postovnisporitelna.cz, kde klient najde veškeré informace včetně reprezentativního příkladu a kalkulaček.