Franšízová síť dámských fitness center Expreska připravila v rámci své strategie pro nové i stávající klientky komunikační kampaň s názvem „Zamilujte se do Expresky“.
Kampaň, má ženy před létem motivovat pro cvičení formou 30minutového kruhového tréninku. Do rozsáhlé sítě těchto dámských klubů chodí ženy každého věku a před létem se jejich úsilí zapracovat na své postavě zdvojnásobuje.
Trenérky jim pomohou s individuálním aktivním cvičebním plánem a rovněž jim poskytnou osobní podporu a zkušenosti. Pro dvě nové členky, které přijdou společně, je od května připravena speciální sleva na jakékoli služby centra.
„Cílem naší kampaně je pro stávající i nové klientky zatraktivnit současné služby a motivovat je ke cvičení, aby nadcházející plavkovou sezónu hravě zvládly se zdravým sebevědomím a bez ostychu,“ říká Martina Kodejšová, jednatelka Expresky.
Kampaň je podpořena vlastní propagací na internetových stránkách i na facebooku a především prostřednictvím vybraných formátů v online i offline médiích.