Reklama

Nová reklama na pivo Březňák odkazuje na tradice předků

Trochu jinou reklamu, než je u pivních produktů zvykem, posílá do televizního vysílání značka piva Březňák. Zamýšlí se totiž nad mezigeneračním posláním a především úctou ke generaci rodičů, která si s přibývajícím věkem může připadat tak trochu opomíjená a stranou od aktuálního dění.

Rychlý, moderní a komerční svět se spoustou techniky sice přináší řadu příjemných prožitků, usnadňujících život, ale taky spoustu negativ – povrchnost, konzum, stres i civilizační choroby. Ne všem život s vytrácejícím se klidem a časem prověřenými hodnotami může vyhovovat. Nejvíc se po nich může stýskat starší generaci „ze staré školy“.

„Spotem chceme oslovit právě lidi této generace, generaci našich tátů. Ukázat jim, že právě jejich hodnoty a zkušenosti mají v tomto světě své místo a nemusí se za ně stydět, naopak na ně mohou být náležitě hrdí,“ konstatoval jedno z poslání spotu manažer značky Březňák Jakub Marek. Právě hodnotami staré školy, jakými jsou rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce, se podle něj řídí i při vaření piva v malebném pivovaru na severu Čech, Velkém Březně.

Dalším důležitým posláním i je vzkaz mladé generace svým otcům – že pouze současné vzory nejsou hrdiny v pravém smyslu slova. Pro většinu mladých zůstávají hrdiny a nepostradatelnými oporami současně právě jejich otcové, i když si to možná prvoplánově neuvědomují – a proto je třeba jim to připomenout. „Chceme mladým reklamou vzkázat, že i když vidí svoje táty jako hrdiny, neznamená to, že oni se tak cítí. Březňáka vaříme podle hodnot „staré školy“ a rádi bychom, aby se trochu té hrdosti vrátilo do života i starší generaci. Chceme proto, aby synové právě na takové pivo své otce pozvali,“ dodal Jakub Marek.

breznak

„Nechceme Březňáka budovat nějakou prvoplánovou kampaní, věříme, že tahle značka může mít přesah a věrohodně se spojit i se závaznějším společenským tématem,“ uvedl marketingový ředitel společnosti HEINEKEN Petr Havlíček. Nová reklama na značku Březňák, která právě přichází do vysílání, se natáčela v loňském roce na různých místech České republiky, například v Říčanech u Prahy nebo České Lípě. Produkci měla na starosti agentura BISTRO Films a o kreativní koncept se postarala agentura VCCP. TV spot se natáčel během tří dnů a k vidění bude na Nova Group a Prima Group ve formátu 60s, 30s a 15s.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!