Po spuštění nové revoluční platformy v létě tohoto roku pokračuje společnost NetDirect v dalším inovování zaměřeném na služby pro zákazníky. Kompletně redesignovaný web e-shopového řešení FastCentrik nově umožňuje založení vlastního e-shopu během několika vteřin.
Vedle toho posiluje NetDirect zavedením dvousměnného provozu i zákaznickou podporu, která nově funguje o večerech a také víkendech.
E-shop za deset vteřin
Jednou z největších novinek je zásadně zrychlené spouštění bezplatného dema e-shopu. Zatímco v minulosti trvala tato operace v řádech minut, nyní si lze v jednom kroku prakticky během několika vteřin založit a vyzkoušet vlastní e-shop na 14 dní zdarma. V rámci demoverze je vedle standardních služeb k dispozici integrovaná analytika a vyzkoušet si lze i unikátní nástroje pro zvyšování obratu založené na principu personalizace, díky které je FastCentrik na našem trhu unikátní.
Rozšířená podpora
K největšímu množství změn došlo v oblasti zákaznické podpory. Zákazníkům jsou kromě tradičních služeb k dispozici také videomanuály k ovládání FastCentriku či možnost přihlásit se na bezplatná školení a konzultace. Vedle toho NetDirect zahájil dvousměnný provoz a začal poskytovat zákaznickou podporu i o večerech a helpdesk dokonce nonstop včetně víkendů. „FastCentrik je řešení pro drobné živnostníky, kteří se svému e-shopu často věnují právě po večerech nebo o víkendech. Rozšíření zákaznické podpory je tak přirozeným důsledkem poptávky,“ vysvětluje obchodní a marketingový ředitel NetDirectu Marek Krška.
Řešení marketingu i účetnictví
Novinkou je také postupné rozšiřování poskytovaných služeb. „Chceme našim zákazníkům mimo jiné dávat i užitečné rady, jak být úspěšný v podnikání, a to nejen z oblasti e-commerce,“ říká Marek Krška z NetDirectu. Za tímto účelem byl založen speciální blog obsahující tipy a triky z různých odvětví byznysu. „Kromě technologického řešení plánujeme klientům poskytovat doplňující služby např. v oblastech marketingu či účetnictví, a zásadně se tak odlišit od konkurence,“ dodává Krška.
V hlavní roli skuteční zákazníci
Novému webu e-shopového řešení FastCentrik, které využívá 1.350 internetových obchodů, dominují v rolích ambasadorů právě samotní klienti. Potenciální zákazník se tak může přímo na webu podívat na konkrétní e-shopy, které FastCentrik využívají. Kromě základních informací o těchto e-shopech zde najde jejich reference a může si také prohlédnout, jak takový e-shop v reálu vypadá.