Hypoteční banka, specialista na financování bydlení a jednička na hypotečním trhu, představuje novou jarní kampaň nazvanou „Nebojte se mít velké plány“, díky které nabídne klientům s vyšším hypotečním úvěrem slevu ze základní úrokové sazby.
Kampaň, jejíž hlavním motivem je rodina zvažující pořízení hradu Karlštejn, poběží jak v televizi, tak v rádiích a na internetu.
„Při přemýšlení nad podobou a cenou nového bydlení se vzhledem k výši pravidelných splátek hypotečního úvěru většina klientů drží spíše takzvaně při zemi. Zejména z toho důvodu, že pokud je poskytnutý hypoteční úvěr vysoký, vyšší jsou pak i měsíční splátky. My jim s pomocí rodiny přemýšlející o koupi hradu Karlštejn chceme ukázat, že díky naší speciální slevové nabídce je možné si plnit i některá přání, která se v prvním okamžiku nemusí zdát jako reálná,“ uvádí Václav Moravec, specialista marketingových kampaní Hypoteční banky.
Klienti, kteří si během jarního období sjednají hypoteční úvěr u Hypoteční banky, budou mít možnost získat slevu ze základní úrokové sazby. Čím vyšší hypoteční úvěr bude čerpán, tím nižší úrokovou sazbu jim Hypoteční banka nabídne. Sny o bydlení si tak budou moci splnit snadněji, než kdy dříve.
Mediální mix jarní kampaně Hypoteční banky zahrnuje 30 sekundové televizní spoty vysílané na komerčních televizních stanicích patřících do skupin NOVA a Prima a 90 sekundové spoty na rádiových stanicích Rádia BEAT. Kampaň je dále vhodně komunikována na internetových serverech. S motivem kampaně je možné se setkat i na 11 bigboardech u dálničních tahů.
Na kampani se podílelo několik agentur. Kreativní koncept vychází z dílny agentury SAATCHI & SAATCHI, která zajistila i produkci u vybraných subdodavatelů. Jedinečný styl obrazovému ztvárnění vtiskl opět výtvarník Luděk Bárta.