Historicky poprvé ve fotbale uzavřela společnost Sony spolupráci s klubem Arsenal a členem francouzské národní reprezentace Olivierem Giroudem pro kampaň Microtising, jejímž tématem je jedinečná reprodukce barev a detailu pomocí televizní 4K technologie.
Kvalita obrazu televizí Sony 4K Ultra HD je tak dokonalá, s vykresleným detailem, že představuje ideální médium pro inzerenty. Reklamy už nemusí být tak velké jako dříve – nové reklamní médium může vhodně doplnit tradiční billboard a další outdoorovou reklamu a přitom také fanouškům sledujícím krásný sport přiblížit výhody 4K technologie.
V nejnovější kampani nazvané Microtising (slovo vzniklé z kombinace anglických slov „microscopic“ a „advertising“) je vidět logo Sony a 4K na podrážkách Giroudových kopaček – jako důkaz toho, že 4K technologie v televizích Sony je schopna přiblížit skutečnou krásu fotbalu v mimořádně jasném detailu.
Tato marketingová kampaň navazuje na první kampaň Micrositing od Sony při tenisovém turnaji ve Wimbledonu v roce 2013, kdy britská tenistka Anne Keothavong měla mikroskopickou reklamu na nehtech, tkaničkách u tenisek a na svém sportovním vybavení – jako ukázku hloubky a jasného obrazu ve 4K kvalitě, která nabízí čtyřikrát lepší detail ve srovnání s Full HD.
Motoi Kawamura, ředitel televizního marketingu a product planningu pro Evropu, vysvětluje: „Naše 4K Ultra HD televize jsou ideální na sledování sportu, protože zachycují každý, i ten nejmenší detail – rychlost i sportovní um. Ukazují fotbal jako krásnou hru. Giroud je jedním z nejlepších útočníků Evropě. Micrositing reklama na jeho kopačkách ukazuje krásu a čistotu 4K obrazu prostřednictvím Giroudova fotbalového mistrovství. Jeho hra dodává každému zápasu nový rozměr – stejně jako naše 4K technologie dodávají nový rozměr každému zápasu, který sledujete. Giroud je pro naši kampaň ideální.”
„Spolupráce s hráčem je však jen prvním krokem; mikroskopickou reklamu budeme umisťovat i na listy trávy. Ostatně, co je fotbalista bez fotbalového trávníku? Vztah hráče a hřiště je stejně automatický, jako vztah Sony 4K a fotbalu – a doufáme, že diváci s námi zažijí ten pocit, že sami vybíhají na trávník.”