Roadshow Tour de ZDRAVÍ pořádá společnost Procter & Gamble společně s Českým červeným křížem již podruhé. V minulém roce navštívilo mobilní zubní ordinaci přes tisíc dětí.
„Pozitivní ohlas zúčastněných i veřejnosti nás přesvědčil, že má smysl v této formě edukace pokračovat i letos. A že vzdělávání v oblasti dentální hygieny je potřeba neustále, v tom nás ujistil i náš výzkum. Překvapilo nás, kolik maminek začíná svým dětem čistit zuby pozdě, i když mají k dispozici specializované pomůcky. Naši experti vyvíjejí v rámci řady Oral-B zubní kartáčky pro děti již od 4 měsíců věku,“ sdělil Juraj Králik, manažer korporátní komunikace P&G, a dodal, že tímto projektem Procter & Gamble naplňuje svoji vizi zlepšovat životy lidí a být prospěšní těm, kteří pomoc nejvíce potřebují.
„Jsme rádi, že se z roadshow Tour de ZDRAVÍ stává díky našemu partnerovi Procter & Gamble tradice. Společně tak můžeme i letos naučit stovky dětí pečovat o svůj chrup a zbavit je strachu z návštěvy stomatologa. Že se jej skutečně obávají, ostatně vyplynulo i z výzkumu P&G,“ uvedla Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.