Hamé i v květnu pokračuje ve své biatlonové reklamní kampani. Jako hlavní partner českého biatlonu využívá spojení s reprezentanty, kteří v televizních spotech promují prémiové výrobky Hamé. Gabriela Soukalová tak mlsá jahodový Extra Jam a Michal Šlesingr si pochutnává na paštice Májka s novou recepturou.
Spoty tentokrát využívají spojení reprezentantů s letní variantou tohoto zimního sportu, která reprezentantům slouží i jako příprava na hlavní část sezóny.
Televizní kampaň doprovází rozhlasová reklama. Na stále větším počtu výrobků Hamé (například na džemech, prémiových masových produktech, bagetách a na paštikách Májka) se také objevuje biatlonové logo se sloganem „Fandíme biatlonu“.
Televizní spoty vznikly v režii Jakuba Hussara, držitele Bronzového lva z Cannes a mnoha dalších českých i mezinárodních profesních ocenění, celý koncept nové kampaně Hamé pak vyšel z dílny agentury Konektor.
Spoty s biatlonisty jsou ke zhlédnutí na www.youtube.com/HameTV.
Hamé se do sportovního marketingu vrátilo po několika letech. Od roku 2002 do 2007 byla tato potravinářská firma generálním sponzorem hokejového týmu HC Hamé Zlín, který během tohoto úspěšného období dokonce vyhrál extraligový titul.