Karlovarské minerální vody, největší výrobce přírodních minerálních a pramenitých vod v ČR, inovovaly svůj věrnostní program Aquila kolekce, který patří ke spotřebitelským programům s jednou z nejdelších tradic v České republice. Modernizací prošla samotná mechanika soutěže i webové stránky aquilakolekce.cz .
Nově mohou spotřebitelé sbírat body do věrnostního programu prostřednictvím kódů, které po registraci na webu budou zadávat přímo na svůj účet. Ten klientům umožňuje mít přesný přehled o odměnách, které na ně čekají, a poskytuje i další výhody. Zachována zůstává i možnost vystřihování hvězdiček z etiket produktů Aquila.
„Aquila kolekce úspěšně funguje již od roku 1998. Inovací jsme chtěli usnadnit a zpříjemnit našim zákazníkům sbírání bodů z produktů a dát jim něco navíc, například doplňkové soutěže o pitné režimy. Do 30. 4. poběží také soutěž o jeden tablet týdně a vstupenky do kina. Na webu uživatelé nově naleznou Herní svět, kde je především pro děti připravena spousta on-line zábavy. Hry jsou koncipované tak, aby rozvíjely schopnosti a kreativitu dětí,“ uvedl Ondřej Postránský, marketingový ředitel společnosti Karlovarské minerální vody.
Na nové podobě Aquila kolekce spolupracovala agentura OgilvyOne, která se postarala o vizuální a technické zpracování aplikace včetně nastavení přívětivého prostředí pro dětské návštěvníky a optimalizace pro mobilní zařízení.
Nová Aquila kolekce byla spuštěna 27. 2. 2014 a děti i dospělí se mohou kromě her těšit na sadu exkluzivních odměn s motivy očekávaného animovaného filmu RIO 2. Ve hře budou například dřevěná pexesa, hrací míče nebo variace na hru Člověče, nezlob se.