Reklama

Značka SKITTLES baví fanoušky speciální edicí legendární hry

Značka SKITTLES společnosti Wrigley si na začátek letošního roku připravila marketingovou kampaň na podporu hry Fruit Ninja vs. SKITTLES, kterou si každý může stáhnout zdarma do všech mobilních zařízení v App Store a Google Play Store. Unikátní herní promoci bude SKITTLES komunikovat hlavně v onlinu, instoru a prostřednictvím PR.

„Chceme naše zákazníky bavit, a proto jsme se spojili s legendární hrou pro mobilní zařízení – Fruit Ninja. Celosvětově má nová SKITTLES hra obrovský úspěch u naší cílové skupiny, a proto očekáváme, že zaujme i české spotřebitele,“ vysvětluje senior brand manager značky SKITTLES David Forman.

Hra SKITTLES

Kampaň nové aktivace Fruit Ninja vs. SKITTLES odstartovala spotřebitelskou soutěží na webu www.nadojduhu.cz a podpoří ji komunikace na Facebooku a PPC kampaň. Fruit Ninja vs. Skittles se také objeví na obalech všech příchutí bonbónů SKITTLES (Fruits, Wild Berry nebo Crazy Sours) a ve vybraných obchodních centrech bude během února probíhat speciální interaktivní sampling.

Čtěte také

  1. Online Marketing Analyst
    Praha | 40000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Produktový specialista
  4. Poradce/kyně dlouhodobě uvolněného náměstka primátora hl.m.Prahy
    Praha
  5. Konzultant/ka - parfémy
    Praha | 30000 - 35000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!