Druhý největší český slevový server Vykupto.cz spouští věrnostní program V-Klub. Dominovat mu bude především virtuální měna „Véčka“ provázaná s bohatým Katalogem odměn a zákaznickými statusy. Cílem nového věrnostního programu je posílení vztahu se zákazníky, zvyšování loajality a podpora značky Vykupto.cz.
Základním stavebním kamenem V-Klubu jsou tzv. Véčka, což je virtuální měna, kterou získává zákazník za každý nákup na Vykupto.cz. Nejedná se ovšem o obyčejný cashback systém, kdy by jedno Véčko odpovídalo jedné koruně. Získaná Véčka lze uplatnit pouze v Katalogu odměn za určitou věc či kredit na další nákup. Každé získané Véčko expiruje 70 dní po jeho získání. Kolik Véček lze za nákup získat, vidí členové V-Klubu u každé nabídky na Vykupto.cz.
Členem V-Klubu se po svém prvním nákupu automaticky stává každý uživatel. V novém věrnostním klubu má každý zákazník jeden ze tří statusů v závislosti na splnění konkrétních podmínek. Podle příslušnosti zákazníka k určitému statusu se mu otevírají také odpovídající výhody. Mezi ně patří nákup za Véčka v katalogu odměn, vstupenky na kulturní a společenské akce V-Klubu atd. „Katalog odměn vnímáme zároveň jako nový potenciální reklamní prostor pro naše partnery,“ vysvětluje Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz.
Kromě Véček, statusů a Katalogu odměn je V-Klub obohacen také o prvky gamifikace. Samozřejmostí je propojení s Facebookem. Mezi jeho nejsilnější stránky patří dynamika a pevné vztažení k brandu Vykupto.cz. „Prostřednictvím V-Klubu chceme také výrazně posílit aktivní komunikaci s uživateli, a to především skrze propracovaný emailing,“ uzavírá Tomáš Bátrla z Vykupto.cz.
– red –