Značka Stará myslivecká zaplaví s nástupem října televizní kanály Prima Group. Společnost Granette & Starorežná Distilleries přichystala společně s agenturou Comtech změnu komunikační strategie tohoto nápoje s mnohaletou tradicí, jež se datuje od roku 1847. Kampaň je cílená především na mladší věkové skupiny. Pravdou ovšem je, že se jedná o nápoj, který chutná napříč všem generacím.
Režie televizního sponzorského odkazu se ujal odborník na slovo vzatý – režisér Daniel Růžička, který v reklamě působí od roku 1991, je nositelem nejenom 35 Zlatých louskáčků, ale i dlouhé řady ocenění z významných festivalů, ať už jde o Golden Hummer nebo třeba Golden Drum, kde byl navíc před třemi roky uveden do Síně slávy. Mnohé reklamní spoty a odkazy, jejichž režie se ujal, jsou dnes už doslova legendárními. A nové stále srší vtipem, stačí poukázat na poslední z nich pro společnost pro Vodafone plné inteligentního humoru.
Když už stojí u zrodu spotu Staré myslivecké takovýto odborník, je zcela jasné, že zajímavé byly rovněž prostory, kde se děj natáčel. Jako mnozí zahraniční režiséři si Daniel Růžička vybral Muzeum Stará Čistírna v Praze – Bubenči. Jedná se skutečně o starou čistírnu odpadních vod, která byla prohlášena národní kulturní památkou a nabízí zcela ojedinělé prostory. V interiérech tohoto výjimečného objektu industriální architektury a špičkové technologie z počátku 20. století probíhají zajímavé společenské akce a navíc – vybrala si je řada zahraničních režisérů zvučných jmen k natáčení filmů, mimo jiné tu vznikaly scény posledního zfilmování Hugových Bídníků s Gerardem Depardieu v hlavní roli.
V případě přípravy čtveřice televizních sponzorských odkazů, které divákům přiblíží Starou mysliveckou, se jednalo o jeden natáčecí den. Televizní diváci se z nich dozvědí, že základem tohoto nápoje je vinný destilát ze slunné francouzské oblasti Cognack. Specifickou chuť dotváří přimíchané výluhy ze sušeného ovoce a směsi exotického koření. K tomu, aby měl nápoj vskutku nezaměnitelnou a navíc výjimečně jemnou a lahodnou chuť, přispívá několikaměsíčního zrání v dubových sudech. Zde se dokonale smísí chuť vinného destilátu s tóny dubového dřeva a naplno se rozvine příjemné ovocné aroma. Na konci tak vzniká nápoj, který nemá svým složením a chutí obdobu a je zcela jedinečným zážitkem pro všechny smysly.Důležité je, že za celá léta se receptura prakticky nezměnila.
Jinak nutno zdůraznit, že Stará myslivecká chce navázat na svoji téměř dvousetletou tradici. Jak tvrdí obchodní a marketingový ředitel společnosti Ing. Vladimír Vavřich, toto všechno právě nová kampaň společnosti Granette & Starorežná Distilleries zdůrazňuje. Předmětem sponzorských vzkazů je i ukázat, že Stará myslivecká má rozdílné chutě. Jinak chutná, když se pije při pokojové teplotě a jinak vychlazena!…
Kromě televizních odkazů Staré myslivecké je připravená i silná outdoorová kampaň, a dojde také na speciální projekty na internetu stejně jako na zajímavá řešení pro segment Horeka.
– red –