Řetězec Penny Market pro své zákazníky připravil prázdninovou soutěž s mottem Toulky po České republice, která umožní výhercům nahlédnout do tajů výroby Becherovky nebo oblíbeného Pribináčka a dalších regionálních výrobců. Kromě šťastných výherců budou na jejím konci stát také Hvězdy regionů.
Soutěž probíhá od 12. července do 29. srpna. Podmínkou účasti je nákup v PENNY nad 300 korun a zaslání soutěžní SMS v určeném tvaru. Soutěž je koncipována do sedmi týdenních kol, v každém zákazník spolu s unikátním kódem z účtenky musí odeslat také číslo svého nejoblíbenějšího výrobku, jenž zjistí přímo v letácích Penny nebo na internetových stránkách www.penny.cz.
Vyhrávat se budou jak ceny týdenní, tak na závěr soutěže také hlavní. Jejich charakter jde ruku v ruce s mottem Toulky po České republice. Výherce hlavních cen si tak může užívat projížďky v nové Škodě Citigo nebo víkend ve Velkých Pavlovicích.
Lákavé výhry jsou však i v týdenních kolech, mimo jiné je ve hře řada exkurzí do výroben tradičních českých značek, jako je Madeta, Pribina či pivovary Krušovice a Pilsner Urquel nebo závody Becherovka. Penny Market je tak věrný svému sloganu Nakupujte hezky česky i v oblasti soutěží.
A Hvězdy regionů? Ty svým hlasování prostřednictvím uvedení čísla oblíbeného výrobku v soutěžní sms vyberou sami zákazníci. Hvězdou regionu se stane ten výrobek, který za daný kraj získá nejvíce soutěžních sms.
– red –