Skupina Ogilvy věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 2,4 milionu korun a v médích vyjednala prostor za více než 6,3 milionů. S Nadací Leontinka spolupracuje Ogilvy již sedm let a s Kontem Bariéry dokonce od doby jeho vzniku před více než dvaceti lety.
„Agentury ze skupiny Ogilvy dlouhodobě aktivně podporují neziskový sektor a pomáhají nadacím ve zviditelnění jejich činnosti a přínosu pro veřejnost. Umožňujeme tak nadacím věnovat větší objem finančních prostředků do vlastních projektů a pomáháme jim tak naplňovat svá poslání,” řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy&Mather.
Agentury ze skupiny Ogilvy poskytují své služby Nadaci Leontinka a Kontu BARIÉRY zcela bez nároku na finanční odměnu a v součtu odpracovaných hodin by částka činila 2 433 000 korun. Výrazným finančním přínosem byl pro obě nadace vyjednaný mediální prostor, který získaly buď zcela zdarma, nebo s výraznou slevou. Na inzerci v televizi a tištěných médiích ušetřily nadace 6 337 000 Kč.
-red-