Sérii televizních spotů odstartuje 27. května svou novou komunikační kampaň potravinářská společnost Hamé, která uvedla na trh řadu hotových jídel ve zcela novém moderním obalu. TV kampaň vznikla v režii Karla Janáka, známého tvůrce filmových hitů Snowboarďáci nebo Rafťáci a vyšla z dílny agentury WMC/Grey.
Nový spot navazuje na dubnovou kampaň, která je zaměřena na prémiové masové výrobky z řady Vynikající kvalita. Producenti vtipnou formou sází na myšlenku, že kvalitní a poctivá chuť výrobků dokáže umlčet i zaplněnou tribunu. „Kampaň má spotřebitele informovat nejen o kvalitním jídle, ale také o inovativním obalu, který Hamé do Česka přináší jako úplnou novinku,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. V dnešní uspěchané době má tento produkt skvělé využití na cestách i v práci. Stačí sundat víčko, odstranit ochrannou folii a ohřát dvě až tři minuty v mikrovlnce.
TV kampaň budou moci sledovat diváci na kanálech Nova group i Prima group, na TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Součástí kampaně je také tisková inzerce, využití billboardů, inzerce na sociálních sítích a kampaň bude doplněna také akcemi přímo v místech prodeje – ochutnávkami a woblery.
-red-