WPB Capital, jedno z nejvýznamnějších spořitelních družstev na českém trhu, spustilo novou webovou prezentaci své společnosti. Inovované internetové stránky vznikly v reakci na vzrůstající potřeby v oblasti online komunikace a nových médiích.
Výraznou změnu představuje především restrukturalizace produktů WPB Capital na osobní a firemní finance, což odráží novou obchodní strategii záložny. Na straně osobních financí lze nalézt produkty vhodné pro běžné občany se zaměřením na vkladové produkty s nadstandardním zhodnocením, ale také hypotéky pro občany ČR a cizince. Ve firemních financích je naopak široké portfolio úvěrových produktů pro podnikatele a firmy a navíc zajímavé vkladové produkty pro dlouhodobé investování a zhodnocování volného kapitálu. „Tato změna souvisí s novou obchodní strategií a novým nastavením segmentace klientů. Snažíme se tím zpřehlednit členění svých vkladových a úvěrových produktů a upozornit na jejich skvělé uplatnění jak pro fyzické tak právnické osoby, a to včetně fyzických osob – podnikatelů,“ uvádí Peter Mojcík, místopředseda představenstva WPB Capital.
Návštěvníci nového webu mají zajištěný rychlý průchod mezi jednotlivými produkty a perfektní orientaci napříč celým webem. Jedním z hlavních cílů při realizaci webové prezentace byla intuitivnost a uživatelská použitelnost. „Naši návštěvníci se chtějí o produktech WPB Capital dozvědět co možná nejvíce, a proto jsme na webu využili efektivnější obsahové struktury s důrazem na klíčové informace, které jsou mnohdy důležitým faktorem v rozhodnutí stát se naším klientem,“ prozrazuje Mojcík. Mezi dalšími požadavky při vytváření webu byly také jednoduchý design a využití moderních prvků, ovšem do té míry, aby respektovaly strukturu a charakteristiku primární cílové skupiny návštěvníků, kterou ze 70 procent tvoří lidé starší 50 let. „Rozhodně jsme nechtěli své, zvlášť věkově starší návštěvníky ničím zaskočit. Proto jsme se raději drželi ověřených metod a web postupně procházel kontinuálním vývojem s ohledem na cílovou skupinu a uživatelskou použitelnost.
-red-