On-line

Genesys je mezi lídry v optimalizaci pracovní síly kontaktních center

Analytická agentura Gartner ve své zprávě Magický kvadrant v optimalizaci pracovní síly kontaktních center zařadila mezi lídry trhu společnost Genesys, předního poskytovatele komplexních řešení pro zákaznické služby.

„Doba nákupů individuálních řešení pro optimalizaci pracovní síly, jako je například zaznamenávání hovorů či plánování, se blíží ke svému konci,” uvádí Jim Davis, analytik společnosti Gartner. Podle společnosti Gartner by řešení v oblasti optimalizace pracovní síly měla být implementována strategicky v rámci celého kontaktního centra, protože komplexní přístup s sebou nese rozsáhlé výhody počínaje vyšším výkonem při nižších celkových nákladech na vlastnictví až po skutečnost, že stačí uzavřít pouze jeden dodavatelský kontrakt. Přijetí jednotného řešení může trvat několik let z důvodu stávajících investic, dlouhých nákupních cyklů a připravenosti vybraného dodavatele, nicméně všechna kontaktní centra s více než stovkou zaměstnanců by o tento ideální scénář měla usilovat.

„Poskytování těch nejlepších služeb velmi často závisí na lidech, kteří jsou v první linii. Genesys svým klientům nabízí kombinovaný výkon nejlepšího routingu a vyspělé optimalizace pracovní síly, takže zákazníka lze spojit s tím nejkvalifikovanějším a nejzdatnějším operátorem,” říká Nicolas de Kouchovsky, marketingový ředitel společnosti Genesys, která si zařazení do nejnovějšího vydání Magického kvadrantu společnosti Gartner velice cení.

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!