On-line

Kampaň Zboží.cz reaguje na povánoční slevy

Internetový srovnávač cen Zboží.cz si připravil povánoční kampaň. Ta reaguje na velké množství slev, které se nyní v obchodech objevují.

Kampaň se soustředí na všechny nakupující, kteří v povánočních slevách chtějí ušetřit. Pomocí sloganu „Než nakoupíte ve slevách, srovnejte si ceny na Zboží.cz“ radí, aby si lidé ještě před samotným nákupem výslednou cenu sami zkontrolovali a porovnali s jinými nabídkami na jednom z předních srovnávačů cen českého internetu. Uživatelé díky této kontrole předejdou všem falešným nabídkám a získají vybraný výrobek za opravdu nejlepší cenu.

Kampaň Zboží.cz probíhá od 14. 1. do konce ledna prostřednictvím OOH ve formátu LED obrazovek (Nuselský most, Argentinská/V Holešovičkách, Wilsonova). Podpořena bude také na domovské stránce Seznam.cz a upravenou grafikou domovské stránky Zboží.cz.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!