Kreativní agentura KASPEN/JUNG von MATT připravila pro IKEA vánoční komunikační kampaň s podtitulem „Vánoce jsou domov“. Kampaň letos využívá širší škály komunikačních nástrojů a poběží v adaptacích uzpůsobených jednotlivým trhům, a to v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
„Naše letošní vánoční kampaň se více zaměřuje na příjemné emoce, které Vánoce doprovázejí. Vánoce pro nás a naše zákazníky představují domov. Je to čas, kdy bychom měli trávit doma se svými blízkými více času,“ uvedla Kateřina Krobová, Advertising Manager, IKEA Česká republika, s r.o.
V rámci České republiky došlo k rozšíření mixu komunikačních nástrojů. Oproti loňsku letos poběží delší, tj. 40 sekundový TV spot, počítá se i se silnějším TV plánem. Využity budou i outdoorové plochy včetně rámečků v MHD. Vánoční nabídku v IKEA podpoří bannerové kampaně a i zcela nová speciální interaktivní microsite.
Vánoční bannerové kampaně a TV startují od 8. 11., citylighty a plochy v MHD od 16. 11. a speciální microsite bude spuštěna od 22. 11. Ve stejném období budeme mít IKEA i vánočně vyzdobené obchodní domy a spustí prodej vánočních dekorací a doplňků.
Vánoční kampaň provází i promo nabídka – doprava zdarma domů všem zákazníkům, kteří si v IKEA zakoupí v období od 8. 11. do 17. 12. 2012 nábytek v hodnotě nad 10 000 Kč. Nabídka rozvozu platí do vzdálenosti 50 km od obchodních domů IKEA v ČR.
– red –