Reklama

Promoakce „Hledej ztracený bonbon“

Jedna z nejoblíbenějších bonboniér na českém a slovenském trhu Tatiana připravila pro spotřebitele vskutku netradiční interaktivní ochutnávky.

V říjnu letošního roku si totiž spotřebitelé kromě ochutnávky nových pralinek Tatiana Čokoládový mix mohli i zasoutěžit o skvělé dárky prostřednictvím interaktivních monitorů. Speciální stojany s dotykovým monitorem jste mohli najít ve vybraných prodejnách řetězce Tesco. Ve hře „Hledej ztracený bonbon“ soutěžící odkrývali jednotlivá políčka a hledali atraktivní výhru. Pokud měli štěstí, mohli přímo na místě vyhrát elegantní šátek od Tatiany. Podpora v místech prodeje byla navázána na velkou on-line kampaň na Facebooku, kde soutěžící hledali ztracenou pralinku a hráli o luxusní kabelky a mnoho dalších lákavých cen.

Tato netradiční promo akce navázala na úspěšnou kampaň, která proběhla na jaře. Součástí této podzimní nadlinkové komunikace byla i „Tatiana v ulicích“ – fanoušci Tatiany se fotili a přidávali se do skupiny milovníků této bonboniéry přímo na ulici díky interaktivním stojanům. Ty byly umístěny v Praze na Florenci v okolí tramvajových zastávek a na zastávce metra Můstek Na Florenci se odvážilo vyfotit 903 fanoušků a milovníků Tatiany, absolutní prim hrál Můstek, kde se přišlo vyfotit dokonce 1139 příznivců značky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!