On-line

AkčníCeny.cz spustily dynamický mobilní web s formátem rich media

Průkopníky nového technologického standardu v Česku se stala společnost Retail Info. V těchto dnech spustila mobilní verzi populárního serveru AkčníCeny.cz postavenou na dynamickém formátu HTML5.

„Dynamická verze je určená pro výkonnější smartphony. Pro uživatele, kteří nemají chytrý telefon, je připravená odlehčená verze, která ale poskytuje stejný obsah,“ vysvětluje Pavel Mikulka, technický ředitel agentury Crazy Tomato, která pro AkčníCeny.cz stránky připravila. Dynamická verze mobilních stránek je na úrovni mobilní aplikace, například tady fungují gesta.

Mobilní verze umožňuje prohlížení akčních letáků obchodních řetězců i vyhledávání zlevněného zboží. U každého zboží či letáku je pomocí geolokačních služeb možné zjistit, kde se nacházejí nejbližší obchody včetně jejich zobrazení na mapě. U všech prodejen je možné zjistit přesnou adresu, otevírací dobu a další informace.

Společnost nasazením nové technologie zhodnotila tři roky zkušeností s mobilním marketingem. „Díky těmto zkušenostem dneska víme, co je pro uživatele i inzerenty nejlepší,“ říká Ondřej Hloupý, projektový manažer Retail Info.

„Trendem současnosti jsou interaktivní mobilní stránky využívající nové možnosti mobilních zařízení,“ připomíná Ivo Horák, analytik mobilního marketingu agentury Crazy Tomato.

Mobilní verze AkčníchCen.cz používá nový reklamní systém společnosti Crazy Tomato. „Jeho výhodou je, že umožňuje nasadit také rich media banner, což pomáhá monetizaci projektu,“ vyzdvihuje Ivo Horák. „I to je novinka, kterou zatím v Česku nikdo ve velkém nepoužívá,“ dodává.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!