Reklama

Ogilvy pomáhá na svět nové TV

Tento týden odstartovala launchovací kampaň nové televizní stanice TV Pětka. Hlavní roli v ní mají celebrity.

Kampaň s bulvárním nádechem, včetně strategie a vizuálního stylu, připravily agentury ve skupině Ogilvy, které uspěly ve výběrovém řízení.

Bartošová, Bočanová, Izer – hvězdné trio, které je hlavním lákadlem vznikající TV Pětka, už nyní shlíží z billboardových ploch a autobusů. Jediná opravdu česká televize, jak zní její claim, tak odhaluje první střípky svého programového schématu.

Venkovní plochy doplní v polovině října, kdy TV Pětka začne vysílat, inzerce v tisku, internetové bannery a rozhlasové spoty. V produkci TV Metropol pak vzniknou i video spoty, které se vedle self promo ve vlastním vysílání objeví i na internetu. Kampaň, kterou připravují agentury ve skupině Ogilvy, cílí zejména na ženy 40+.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!