On-line

Bridgestone boduje s internetovou kampaní

Google vyhlásil kampaň společnosti Bridgestone věnovanou bezpečnosti a zimním pneumatikám jako „nejlepší případovou studii“ na automobilovém trhu.

Kampaň společnosti Bridgestone v rámci reklamní sítě Google Display Network, věnovaná bezpečnosti a zimním pneumatikám, byla ve vydání reklamního zpravodaje pro automobilový průmysl Google Automotive Newsletter z 1. čtvrtletí 2012 označena za nejlepší případovou studii mezi internetovými kampaněmi na automobilovém trhu v roce 2011. Inovativní kampaň Bridgestone realizovaná ve spolupráci s mediální agenturou PHD Germany proběhla v hlavních evropských zemích. Během roku přinesla přibližně miliardu impresí a na webové stránky Bridgestone přivedla až o 380 % více nových návštěvníků.

„Bridgestone byl úspěšný, protože zkombinoval dobrý tvořivý přístup s nejmodernějšími technologiemi v oblasti digitálních médií,“ prohlásil Pierre Brennecke z oddělení korporátní komunikace a propagace společnosti Bridgestone Europe.

Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí veřejnosti o zimních pneumatikách Bridgestone a o důležitosti pneumatik pro bezpečnost silničního provozu. Výsledkem kreativního přístupu byla řada sdělení a formátů provázaných se situacemi ze skutečného života – jako je například předpověď počasí pro bezpečnou jízdu v zimě – a využití různých možností pro zásah cílové skupiny, jako jsou kontextové zacílení nebo zacílení prostřednictvím umístění a námětu.

Kampaň přiváděla uživatele na webové stránky Bridgestone. Pokud návštěvníci klikli na odkaz, čekalo na ně stejné sdělení, které již viděli v síti Google. Spotřebitelská soutěž pak pomohla prodloužit jejich návštěvu na webových stránkách.

„Bridgestone překonal své cíle z hlediska dosahu a nákladů na tisíc impresí maximálním využitím dostupných nástrojů,“ řekl Brennecke.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!