On-line

Scott Seaborn předvedl klientům Ogilvy to nejlepší z mobilního marketingu

Klienti skupiny Ogilvy se ve čtvrtek 2. února 2012 potkali na semináři Best of Mobile marketing.

Pořádající Ogilvy One na něj při příležitosti vzniku divize Mobile@OgilvyOne pozvala šéfa divize Mobile Technologies Ogilvy Group UK Scotta Seaborna, který za své kampaně získal řadu prestižních ocenění (např. Cannes Lions, DMA, Creative Circle, London International, FWA, One Show, IAB, MMA).

Scott Seaborn představil případové studie ze svých nejvydařenějších kampaní (např. pro Coca Colu, IBM, United Nations, O2, Tesco, National Expres UK). Mobilní telefony jsou podle něj pro posílení vztahu zákazníka a značky naprosto ideálním nástrojem. „Displej umožní si na značku sáhnout, mikrofon jsou uši značky a kamera je jejíma očima,“ přirovnal Scott Seaborn.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!