Značka prémiové vodky Finlandia letos přichystala oproti předchozím rokům pro své zákazníky na období Vánoc netradiční překvapení. Ve vánoční kampani Finlandia oživila prvek oblíbeného soba a naučila ho zpívat. Cílem tzv. osobitého sobího songu je pozdvihnout povědomí o Finlandia Vodce jako živé, zábavné a kvalitní značce. Úsměvnou komunikací se snaží produkt opětovně přiblížit konzumentům a posílit už tak silnou spotřebitelskou loajalitu.
Základním stavebním kamenem vánoční komunikace jsou právě sobi, jako symbol značky a země jejího původu, a společně s nimi jejich sobí song. Finlandia využila mnohým dobře známou hlášku „když potká sob soba“ a převtělila jí do myšlenky party sobů svolávající k zábavě.
Kampaň bude podpořena on-line aktivitami za využití interaktivních bannerů a sociálních sítí Facebook a YouTube, tak klíčovými vizuály v prodeji a aktivací v podnicích, kde čekají na spotřebitele například odznaky s vtipnými sobími hláškami. Významnou roli v mediálním mixu hraje letos rádio. Sobí píseň v kompletní podobě si poprvé poslechnou posluchači Ranní show Evropy 2 a dále bude následovat silná radiová kampaň.
Nedílnou součástí a sobí platformou pro stávající i nové příznivce Finlandia Vodky je web www.finlandiafriends.cz a profil Finlandia Friends na Facebooku.
„Na webu si mohou spotřebitelé stáhnout song, videoklip, několik různých vyzvánění, sobích wallpaperů, nebo si pohrát s tzv. sobím bandem. Všechny elementy jsou jako stvořené ke sdílení a jsou připravené i pro sdílení přes sociální sítě i e-mailem. Na samovolném sdílení, tzv. řetězové reakci, je tato kampaň založena a věříme, že písnička zlidoví,“ dodává Petr Polák, marketingový ředitel společnosti Brown-Forman Czech and Slovak Republic.
– red –