On-line

Phoenix-Zeppelin upravil koncepci a design webu

Společnost spustil Phoenix-Zeppelin upravené webové stránky www.p-z.cz. Na domovské stránce přibylo flashové pole zobrazující aktuální kampaně, přičemž každá kampaň má svou mikro stránku. Agentura Addict oblékla korporátní web do univerzálně elegantních barev a podílela se na tvorbě některých mikro stránek ve spolupráci se společností Arakis & Belleville.

„Chtěli jsme zachovat informační hodnotu webu tkvící v kompletním seznamu aktuálně nabízených strojů, ale zároveň uživatele zaujmout. Vytvořili jsme proto mikro stránky na vlastních subdoménách, jejichž cílem je informovat uživatele o aktuálně probíhajících kampaních,“ uvedl Jan Felt, specialista marketingové komunikace Phoenix-Zeppelin. „Jednoduchý vizuální styl mikro stránek dovoluje uživateli lépe se soustředit na obsah,“ řekl Jan Felt.

web Phoenix-Zeppelin

Nový vzhled korporátních webových stránek zpřehledňuje stávající informace. Mikro stránky zase umožňují návštěvníkům nerušené soustředění na obsah, což jsou ve většině případů vysvětlovací texty k jednotlivým službám, nabídkám nebo samotným produktům. „Vzhledem k tomu, že uživatele na internetu neustále někdo láká pryč z vašich stránek, jednoduchost a uživatelská nenáročnost je stále důležitější,“ řekl Jan Felt. Všechny aspekty internetových stránek měří Phoenix-Zeppelin pomocí Google Analytics. Záměrem je mít kompletní přehled o preferencích a chování návštěvníků stránek www.p-z.cz.

Slušivý kabát dodala stránkám komunikační agentura Addict. „Důležitým aspektem a zároveň výzvou při vytváření návrhu stránek, bylo vizuálně sjednotit prezentaci všech značek, které má Phoenix-Zeppelin ve svém portfoliu. Znamenalo to jednak zachovat jejich relativní autonomii danou odlišnými korporátními identitami, ale zároveň je začlenit do nově vytvářeného jednotného designu,“ poznamenává Radoslava Daskalova, kreativní ředitelka Addictu.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!