Společnost spustil Phoenix-Zeppelin upravené webové stránky www.p-z.cz. Na domovské stránce přibylo flashové pole zobrazující aktuální kampaně, přičemž každá kampaň má svou mikro stránku. Agentura Addict oblékla korporátní web do univerzálně elegantních barev a podílela se na tvorbě některých mikro stránek ve spolupráci se společností Arakis & Belleville.
„Chtěli jsme zachovat informační hodnotu webu tkvící v kompletním seznamu aktuálně nabízených strojů, ale zároveň uživatele zaujmout. Vytvořili jsme proto mikro stránky na vlastních subdoménách, jejichž cílem je informovat uživatele o aktuálně probíhajících kampaních,“ uvedl Jan Felt, specialista marketingové komunikace Phoenix-Zeppelin. „Jednoduchý vizuální styl mikro stránek dovoluje uživateli lépe se soustředit na obsah,“ řekl Jan Felt.
Nový vzhled korporátních webových stránek zpřehledňuje stávající informace. Mikro stránky zase umožňují návštěvníkům nerušené soustředění na obsah, což jsou ve většině případů vysvětlovací texty k jednotlivým službám, nabídkám nebo samotným produktům. „Vzhledem k tomu, že uživatele na internetu neustále někdo láká pryč z vašich stránek, jednoduchost a uživatelská nenáročnost je stále důležitější,“ řekl Jan Felt. Všechny aspekty internetových stránek měří Phoenix-Zeppelin pomocí Google Analytics. Záměrem je mít kompletní přehled o preferencích a chování návštěvníků stránek www.p-z.cz.
Slušivý kabát dodala stránkám komunikační agentura Addict. „Důležitým aspektem a zároveň výzvou při vytváření návrhu stránek, bylo vizuálně sjednotit prezentaci všech značek, které má Phoenix-Zeppelin ve svém portfoliu. Znamenalo to jednak zachovat jejich relativní autonomii danou odlišnými korporátními identitami, ale zároveň je začlenit do nově vytvářeného jednotného designu,“ poznamenává Radoslava Daskalova, kreativní ředitelka Addictu.
– red –