Česká pojišťovna minulý týden spustila jarní kampaň na 1. Povinné ručení Bez povinností a Havarijní pojištění pro starší vozidla 6+. Řešení nepříjemné dopravní situace se ale tentokrát odehrává v prostředí mateřské školy. Kampaň „Hra na bouračku“ připravila Mather Communications.
Výhody povinného ručení a havarijního pojištění znají už i děti ve školce, alespoň to tak ukazuje jarní kampaň České pojišťovny. Děti ve svých hrách napodobují svět dospělých. Když pak na hřišti dojde ke střetu jejich vozítek, používají stejná gesta a proslovy jako jejich otcové. Zároveň si ale pamatují i rychlá řešení situací, třeba to, že stačí zavolat a Česká pojišťovna za ně vše vyřeší.
Koncept kampaně a její realizace vychází od Mather Communications. Režie se ujal zkušený Jakub Kohák, což se projevilo jako prozíravé rozhodnutí. Natáčení se totiž odehrávalo přímo v jedné pražské mateřské školce. To, že bylo náročné, potvrzují i slova Account Directora Františka Mareše: „Když dítě nechce, tak prostě nechce, což znamená, že některé scény byly natočeny skutečně na poslední chvíli a s vypětím všech sil. Proto patří náš obdiv hlavně režisérovi a celému štábu za to, že dokázali udržet děti na uzdě a prokázali doslova svatou trpělivost. Bylo vidět, že s dětmi nepracují poprvé.“
-red-