Rok po založení sdružení se počet jeho členů ustálil na čísle dvanáct. K zakládajícímm členům postupně přibyly agentury MEDIA FACTORY a nyní Mark/BBDO.
„Jsme rádi, že do našeho týmu přibyl další silný partner. Zkušenosti Mark/BBDO jistě využijeme v rámci řady aktivit, které v oblasti digitalu na tento rok připravujeme, včetně dvou odborných konferencí konaných na jaře a na podzim,“ říká Robert Haas, předseda sdružení Digitální Agentury.
“Není malých výzev! Vidíme ve velkých síťových klientech stejný potenciál jako v ,garážových’ uskupeních z ulice. Vždy se věnujeme klientovi a jeho potřebám tak, aby se z obchodního vztahu stal vztah partnerský,“ říká Martin Kermes, Digital Director Mark/BBDO a dodává: „Věříme, že partnerství Mark/BBDO s ostatními členy Digitálních Agentur prospěje nejen aktivitám našich klientů, ale také tomuto cennému uskupení.”
-red-